Tack så mycket Sverige & salut Paris!

18:01

Oei. En zo is een halfjaar omgevlogen. Bloggen is mij totaal niet gelukt, maar geloof ik me. Ik had de tijd van mijn leven in Zweden. De mensen, de dingen die ik daar heb gedaan en Zweden zelf is gewoon adembenemend. Nu ik dit typ heb ik zelfs weer een klein beetje heimwee naar Gävle, Stockholm en mijn geweldige studio appartementje. In 5-6 maanden heb ik zoveel nieuwe mensen leren kennen en zoveel leuke dingen gedaan! Daarnaast heb ik ook veel gereisd. Zo heb ik tripjes gemaakt naar Finland, Noorwegen, Denemarken, het zuiden van Zweden en ben ik tussendoor ook nog even naar London geweest! Kortom, een ervaring om nooit, maar dan ook echt nooit meer te vergeten!

Noorwegen

Kopenhagen (bewogen, helaas)
Alleen zo eindigt deze blogpost niet. Want na bijna twee maanden thuis in Nederland kon ik weer mijn spulletjes inpakken om richting Parijs te vertrekken! Ja, je leest het goed: Parijs. Ik heb namelijk een aanbod gekregen voor een afstudeerstage in hartje Parijs. Vandaar dat ik nu ga proberen om mijn leven als Parisienne vast te leggen op het web! Ik heb alleen over het algemeen niet veel tijd (werken aan scriptie en elke werkdag richting kantoor) en soms waarschijnlijk geen zin. Maar ik zal proberen om elk weekend een update te geven!

Place des Vosges (letterlijk mijn achtertuin)



Au revoir!

- Ai-ling, die zich nu officieel een Parisienne mag noemen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe